előcsalom a benned szunnyadó profi marketingest!

Hiszem, hogy a tanítás-tanulás leghatékonyabb módja a mentor és tanítvány viszony. Azért, mert a mentor egyénre szabottan és a megfelelő ütemben fejlesztheti tanítványát. Egy jó mentor a közepes, ám szorgalmas és kitartó tanítványból elit „játékost” farag!

Szerintem a marketinget is így lehet a leghatékonyabban tanítani, mert a marketing nem elméleti, hanem gyakorlati szakma, ahol a tanítványnak szüksége van a saját szintjéhez és a vállalkozásához igazodó mentori visszajelzésre, korrigálásra, tanácsra, segítségre, iránymutatásra.

A Marketing Mentor Programot azért alakítottam ki, mert az elmúlt 10 évben azt tapasztaltam, hogy bár rengeteg cégvezető képzi magát könyvekből, online oktatóanyagokból, konferenciákból mégsem tudják eredményesen felhasználni a felhalmozott marketing tudásukat.

A Marketing Mentor Programban rendszerezem a tudásukat és előcsalom a bennük szunnyadó profi marketingest.

Benned is ott szunnyad, elő fogom csalni, ha akarod 

Sok könyvön átrágtad magad, jársz rendszeresen konferenciákra, előadásokra, vásároltál online oktatóanyagot?

Akkor beletettél rengeteg időt és energiát abba, hogy alkalmazd a tanultakat. Biztosan volt sikered, de érzed, sokkal több van benned, illetve tudod, hogy a vállalkozásod bevételeit bőségesen tudnád növelni, ha a marketing tevékenységed eredményesebb lenne.

Valószínűsítem, hogy küzdesz a „hova sűrítsem be a marketing tevékenységet a sok egyéb cégvezetői teendőm mellé?” örök kérdés megválaszolásával is. És talán picit az önbizalmad is alacsonyabb annál, mint kéne, mert az eredmények nem úgy jönnek, ahogyan szeretnéd. Ezen fogok változtatni, bemutatom hogyan.

Mindenekelőtt: kiemelkedő vállalkozást akarj építeni!

Fontos, hogy tudd: számomra csak a kiemelkedő vállalkozás építése jelent kihívást és motivációt, ezért kizárólag olyan cégvezetőkkel dolgozom együtt, akiknek ugyanez a célja.

Szerintem egy kiemelkedő vállalkozás alapja a következő:

0. Tisztában vagy önmagaddal és a saját utadat járod

1. Szenvedélyesen foglalkozol azzal, amire a vállalkozásodat építed

2. Egyértelmű a “miérted”

3. Jobbá akarod tenni az emberek életét

4. Meghatároztad és leírtad a cégvezetői álmodat

5. A szenvedélyeddel, a miérteddel és a cégvezetői álmoddal összhangban lévő termékeket alkotsz.

Akit csak a pénzszerzés motivál és az, hogy lenyomja az emberek torkán a termékét, annak nem fogok tudni segíteni, mert más szellemiségben és eszményben hiszek.

Előfordulhat, hogy a saját utadat járod, megvan a szenvedélyed és az emberek életét jobbító szándékod, de a többi nem tökéletes. Semmi gond, a Marketing Mentor Program alapkő letétel szakasza épp erről szól. Amíg ezek nincsenek rendben, teljesen felesleges bármilyen marketingről beszélgetni.

A háttértényezők rendberakása

Ahhoz, hogy eredményes, költséghatékony, a célcsoportod számára érthető és befogadható legyen a marketinged, rendbe kell tenni a háttértényezőket, amelyek a következők:

1. Ismered a piacodat: a méretét, a konkurenseidet, a szereplőket

2. Pontosan meghatároztad azt a piaci szegmentumot, akiknek az életét jobbá akarod tenni

3. Pozicionáltad a termékedet

4. Kész van a biznisz matekod, amiből látod, gazdaságilag is megvalósítható-e a cégvezetői álmod

Sokan ezek kidolgozása nélkül nekiesnek a marketingnek és csalódva veszik tudomásul, hogy eredménytelen.

Mi kristálytisztára csiszolunk minden pontot, aztán belecsapunk a megvalósításba! Mutatom, hogyan.

Mondd el, miben hiszel, mi a szenvedélyed és mutasd meg a termékedet – A találás

Ne csak egy terméket árulj, hanem tedd bele önmagadat, a szívedet, a lelkedet, az értékrendszeredet! Így érheted el, hogy hűséges és elkötelezett vásárlóid legyenek.

Megtervezzük és megvalósítjuk a kommunikációs stílust és formát, amivel átadod az üzenetedet.

Üzenj ott, ahol nyitottak rá – A promóció

Hiába a jó kommunikációs stílus és forma, ha rossz helyen harsogod.

Kiválasztjuk, hogy mely marketing csatornákon érhető el a célcsoportod a legeredményesebben és a legköltséghatékonyabb módon. Valamennyi csatornára egyedileg kidolgozzuk a megfelelő üzenetet.

Finomhangolás: azt add, amire igazán vágynak – Termékvalidálás és tesztelés

A vásárlód véleménye az egyetlen, ami a termékeddel kapcsolatban számít. Meg kell tudnod mire vágyik igazán és fel kell használnod a termék finomítására és továbbfejlesztésére.

Kialakítjuk a véleménykérő és véleményhallgató metódust, a kiértékelő és a vélemény felhasználó folyamatokat.

Használd a marketing eszköztárát – Analitikai elemzések és következtetések

A reklámod, a weboldalad, a landing page-ed, a hírleveled, a közösségi jelenléted értékes adatokat szolgáltat azok minőségéről. Ezeket értékelned kell és a következtetések levonása után, alakítani rajtuk, hogy még hatékonyabbak legyenek.

Átvesszük, hogyan használd fel az analitikai és a teljesítményre vonatkozó adatokat.

A kapcsolatra törekedj, ne a tranzakcióra – Törzsvásárlói közösség építése

A cégek jelentős többségének elsődleges célja az egyszeri eladás. Ezt legtöbben manipulációval – pl. árakció, plusz ajándékok, félelemre bazírozó reklámok – érik el. A manipuláció sikeres, de valójában csak a tranzakcióra elég. Hűséget, elkötelezettséget a terméked iránt nem vált ki. A konkurensed hasonló manipulációjára épp úgy reagál majd, mint a Tiédre.

Megtervezzük és felépítjük a törzsvásárlói közösség kialakítás rendszerét, valamint meghatározzuk, hogy a hírlevél, Facebook, Facebook csoport, Instagram, Youtube felületek közül melyik a vállalkozásod számára legalkalmasabb közösségkommunikációs eszköz.

Fogd a kezét, figyelj minden rezdülésére – A vásárlód kapcsolata a termékeddel

A vásárlásra sokan úgy tekintenek, mint lezárás, azaz a győzelem pillanata, amikor végre megvette az érdeklődő a termékünket. Nem jó szemlélet!

A vásárlás pillanata a kapcsolat kezdete. Végig fognunk kell a kezét a meglátás-> érdeklődés -> megvásárlás -> kicsomagolás -> kipróbálás -> értékelés -> újra használás -> újraértékelés úton és figyelnünk minden rezdülését. A legértékesebb visszajelzéseket tőle fogjuk kapni.

Kidolgozzuk a „kézfogás” folyamatát és azt, miként építsd be a termékfejlesztésbe vagy a marketing üzenetekbe a kapott visszajelzéseket.

Legyél nélkülözhető – Marketing rendszer építés

A marketing folyamatokat rendszerbe kell szervezni, hogy kiszámítható legyen az értékesítésed és nélkülözhető légy.

Felépítjük a marketing rendszered teljes struktúráját, azaz kialakítjuk, hogy mely eszközöket használjuk, azok minként kapcsolódnak egymáshoz és, amit lehet automatizálunk.

Legeredményesebb mentoráltam?

Nóra 2017. márciusa óta tagja a Netchilli csapatának. Friss diplomásként került hozzánk kommunikációs és médiatudomány szakról, ennek ellenére szinte nulla életszerű marketing tudással rendelkezett, ami valós képet ad arról, hogy a felsőoktatás fényévekkel van elmaradva az aktuális marketingtől.

Azért választottam őt az akkori jelentkezők közül, mert láttam az elszántságát, a fejlődni-akarás vágyát és az önmaga felé támasztott maximalizmusát. Folyamatosan segítem a szakmai fejlődését és az első munkanapját követő 1 év múlva már elértük azt a szintet, hogy több területen jobb és naprakészebb lett, mint én. Csodálatos érzés, amikor a mentorált túlnövi a mentorát.

Kusnyár Nóra
a Netchilli marketing életrekeltője

A Program ötletének háttértörténete

Logó felsorolás helyett

Megtehetném, hogy felsorolom azoknak a cégeknek a logóit, akikkel dolgoztunk az elmúlt években. Sőt betehetném a lista elejére a sokak által ismerteket, hogy azzal többnek tűnjek szemedben. De ez olcsó manipulációs eszköz, ezért inkább bemutatok számodra pár projektet, amin dolgozunk a csapattal.

Hatalmas sikerként éltük meg, hogy egy több, mint 30 országban jelenlévő kozmetikai cég, a tianDe minket választott a magyarországi újrapozicionálására és megalkothatunk egy különleges hibrid marketingrendszert az MLM és az online marketing “házasításával”.

Csak akkor válogatlak be a Programba, ha biztosan tudok segíteni

Az elmúlt 10 évben lehetőségem volt rengeteg termékkörbe belekóstolni. Egy idő után felismertem, hogy mindig sokkal eredményesebb voltam azoknál az ügyfeleinknél, akik olyan területen tevékenykednek, amely maximálisan az érdeklődési körömbe vág.

Egyébként is sokkal jobban hiszek a specializálódásban, mint a polihisztorságban, ezért leszűkítettem a saját és a Netchilli együttműködési körét az alábbi témakörökre: csak B2C és (főként) női célcsoportnak készülő termékek, témakör tekintetében gasztronómia, sport, kutyák, család témájú termékek, otthon és lakáskultúra, táplálékkiegészítők természetes alapanyagokkal, divat és szépségápolás.

Ha a terméked beleesik a fenti a témakörbe és az előzetes egyeztetések után látom azokat a lehetőségeket, amelyek kihasználásával biztosan eredményt fogsz elérni, csakis akkor válogatlak be a Marketing Mentor Programba.

Mikor érdemes jelentkezned a Marketing Mentor Programba?

Kiemelkedő vállalkozást akarsz építeni

Az előző bekezdésben szereplő témakörbe illeszkedő terméked van

Legalább 3-5 éve vállalkozol

Folyamatosan képzed magad a marketing területén és a tudás éhséged csillapíthatatlan 

Van egy olyan cégvezetői álmod, amelyet mindenképpen el akarsz érni

Használod a marketing eszköztárat, csak elégedetlen vagy az eredményekkel. (van tehát weboldalad/webáruházad, közösségi oldalad, használsz adatbáziskezelő és email küldő szoftvert, hirdetsz rendszeresen valamilyen online vagy offline csatornán)

A célcsoportod nem „bárki” és „mindenki”

Ki akarod szervezni a marketing tevékenységet vagy fel akarsz venni marketinges kollégát és magabiztos marketing tudással akarod irányítani a munkáját

Maximális figyelmet kapsz

Az ember ún. csatorna kapacitásának értéke 7. Azaz ennyi dolgot képes könnyen megjegyezni, észben tartani. Ezért 7 jegyűek a telefonszámok például.

Én még jobban akarok figyelni Rád, ha együtt dolgozunk, ezért összesen 5 mentorálttal foglalkozom párhuzamosan, hogy figyelmem még koncentráltabb legyen.

Technikai részletek

Ha eddig eljutottál az olvasásban és azt érzed, szívesen részt vennél a programban, akkor valószínű, hogy az egyik benned motoszkáló legfőbb kérdés: mennyibe kerül a Marketing Mentor Program.

A részvételi díj: 249 000 forint / 4 hét

a Program bármikor megkezdhető

hetente találkozunk 2 órára, hogy hatékony és eredményes legyen a haladásod

folyamatosan kapsz házi feladatot

a Program nem csak a találkozókra korlátozódik bármikor kérdezhetsz, ha elakadsz, segíteni fogok

mielőtt döntést hozol, megkérlek, hogy töltsd ki a lenti jelentkezési űrlapot, hogy megismerhessem cégvezetői álmod, a termékedet és a marketinghez fűződő viszonyodat

ha a küldött infók alapján úgy érzem, tudok segíteni, akkor személyesen átbeszéljük a részleteket

élhetsz a “kóstolás” lehetőségével. Csak 1 hetet kell rendezned – 50 000 forint – és az első találkozó végén a tapasztalatod, benyomásod, érzéseid alapján döntöd el, hasznos-e a számodra a Program

nagyjából 4 hónap alatt jutsz arra a szintre, hogy már uralod a céged marketingjét

Ha úgy érzed, a Marketing Mentor Programra van szükséged ahhoz, hogy előbújjon a benne szunnyadó profi marketinges és új szintre emeld vállalkozásod marketingjét, akkor kérlek, töltsd ki az alábbi űrlapot!

(Jelentkezésed nem jelent semmilyen elköteleződést, csak azt a szándékodat fejezed ki, hogy szeretnéd átbeszélni személyesen a részleteket.) 

Előcsalom a benned szunnyadó profi marketingest

Hiszem, hogy a tanítás-tanulás leghatékonyabb módja a mentor és tanítvány viszony. Azért, mert a mentor egyénre szabottan és a megfelelő ütemben fejlesztheti tanítványát. Egy jó mentor a közepes, ám szorgalmas és kitartó tanítványból elit „játékost” farag!

Szerintem a marketinget is így lehet a leghatékonyabban tanítani, mert a marketing nem elméleti, hanem gyakorlati szakma, ahol a tanítványnak szüksége van a saját szintjéhez és a vállalkozásához igazodó mentori visszajelzésre, korrigálásra, tanácsra, segítségre, iránymutatásra.

A Marketing Mentor Programot azért alakítottam ki, mert az elmúlt 10 évben azt tapasztaltam, hogy bár rengeteg cégvezető képzi magát könyvekből, online oktatóanyagokból, konferenciákból mégsem tudják eredményesen felhasználni a felhalmozott marketing tudásukat.

A Marketing Mentor Programban rendszerezem a tudásukat és előcsalom a bennük szunnyadó profi marketingest.

Benned is ott szunnyad, elő fogom csalni, ha akarod 

Sok könyvön átrágtad magad, jársz rendszeresen konferenciákra, előadásokra, vásároltál online oktatóanyagot?

Akkor beletettél rengeteg időt és energiát abba, hogy alkalmazd a tanultakat. Biztosan volt sikered, de érzed, sokkal több van benned, illetve tudod, hogy a vállalkozásod bevételeit bőségesen tudnád növelni, ha a marketing tevékenységed eredményesebb lenne.

Valószínűsítem, hogy küzdesz a „hova sűrítsem be a marketing tevékenységet a sok egyéb cégvezetői teendőm mellé?” örök kérdés megválaszolásával is. És talán picit az önbizalmad is alacsonyabb annál, mint kéne, mert az eredmények nem úgy jönnek, ahogyan szeretnéd. Ezen fogok változtatni, bemutatom hogyan.

Mindenekelőtt: kiemelkedő vállalkozást akarj építeni!

Fontos, hogy tudd: számomra csak a kiemelkedő vállalkozás építése jelent kihívást és motivációt, ezért kizárólag olyan cégvezetőkkel dolgozom együtt, akiknek ugyanez a célja.

Szerintem egy kiemelkedő vállalkozás alapja a következő:

0. Tisztában vagy önmagaddal és a saját utadat járod

1. Szenvedélyesen foglalkozol azzal, amire a vállalkozásodat építed

2. Egyértelmű a “miérted”

3. Jobbá akarod tenni az emberek életét

4. Meghatároztad és leírtad a cégvezetői álmodat

5. A szenvedélyeddel, a miérteddel és a cégvezetői álmoddal összhangban lévő termékeket alkotsz.

Akit csak a pénzszerzés motivál és az, hogy lenyomja az emberek torkán a termékét, annak nem fogok tudni segíteni, mert más szellemiségben és eszményben hiszek.

Előfordulhat, hogy a saját utadat járod, megvan a szenvedélyed és az emberek életét jobbító szándékod, de a többi nem tökéletes. Semmi gond, a Marketing Mentor Program alapkő letétel szakasza épp erről szól. Amíg ezek nincsenek rendben, teljesen felesleges bármilyen marketingről beszélgetni.

A háttértényezők rendberakása

Ahhoz, hog eredményes, költséghatékony, a célcsoportod számára érthető és befogadható legyen a marketinged, rendbe kell tenni a háttértényezőket, amelyek a következők:

1. Ismered a piacodat: a méretét, a konkurenseidet, a szereplőket

2. Pontosan meghatároztad azt a piaci szegmentumot, akiknek az életét jobbá akarod tenni

3. Pozicionáltad a termékedet

4. Kész van a biznisz matekod, amiből látod, gazdaságilag is megvalósítható-e a cégvezetői álmod

Sokan ezek kidolgozása nélkül nekiesnek a marketingnek és csalódva veszik tudomásul, hogy eredménytelen.

Mi kristálytisztára csiszolunk minden pontot, aztán belecsapunk a megvalósításba! Mutatom, hogyan.

Mondd el, miben hiszel, mi a szenvedélyed és mutasd meg a termékedet – A találás

Ne csak egy terméket árulj, hanem tedd bele önmagadat, a szívedet, a lelkedet, az értékrendszeredet! Így érheted el, hogy hűséges és elkötelezett vásárlóid legyenek.

Megtervezzük és megvalósítjuk a kommunikációs stílust és formát, amivel átadod az üzenetedet.

Üzenj ott, ahol nyitottak rá – A promóció

Hiába a jó kommunikációs stílus és forma, ha rossz helyen harsogod.

Kiválasztjuk, hogy mely marketing csatornákon érhető el a célcsoportod a legeredményesebben és a legköltséghatékonyabb módon. Valamennyi csatornára egyedileg kidolgozzuk a megfelelő üzenetet.

Finomhangolás: azt add, amire igazán vágynak – Termékvalidálás és tesztelés

A vásárlód véleménye az egyetlen, ami a termékeddel kapcsolatban számít. Meg kell tudnod mire vágyik igazán és fel kell használnod a termék finomítására és továbbfejlesztésére.

Kialakítjuk a véleménykérő és véleményhallgató metódust, a kiértékelő és a vélemény felhasználó folyamatokat.

Használd a marketing eszköztárát – Analitikai elemzések és következtetések

A reklámod, a weboldalad, a landing page-ed, a hírleveled, a közösségi jelenléted értékes adatokat szolgáltat azok minőségéről. Ezeket értékelned kell és a következtetések levonása után, alakítani rajtuk, hogy még hatékonyabbak legyenek.

Átvesszük, hogyan használd fel az analitikai és a teljesítményre vonatkozó adatokat.

A kapcsolatra törekedj, ne a tranzakcióra – Törzsvásárlói közösség építése

A cégek jelentős többségének elsődleges célja az egyszeri eladás. Ezt legtöbben manipulációval – pl. árakció, plusz ajándékok, félelemre bazírozó reklámok – érik el. A manipuláció sikeres, de valójában csak a tranzakcióra elég. Hűséget, elkötelezettséget a terméked iránt nem vált ki. A konkurensed hasonló manipulációjára épp úgy reagál majd, mint a Tiédre.

Megtervezzük és felépítjük a törzsvásárlói közösség kialakítás rendszerét, valamint meghatározzuk, hogy a hírlevél, Facebook, Facebook csoport, Instagram, Youtube felületek közül melyik a vállalkozásod számára legalkalmasabb közösségkommunikációs eszköz.

Fogd a kezét, figyelj minden rezdülésére – A vásárlód kapcsolata a termékeddel

A vásárlásra sokan úgy tekintenek, mint lezárás, azaz a győzelem pillanata, amikor végre megvette az érdeklődő a termékünket. Nem jó szemlélet!

A vásárlás pillanata a kapcsolat kezdete. Végig fognunk kell a kezét a meglátás-> érdeklődés -> megvásárlás -> kicsomagolás -> kipróbálás -> értékelés -> újra használás -> újraértékelés úton és figyelnünk minden rezdülését. A legértékesebb visszajelzéseket tőle fogjuk kapni.

Kidolgozzuk a „kézfogás” folyamatát és azt, miként építsd be a termékfejlesztésbe vagy a marketing üzenetekbe a kapott visszajelzéseket.

Legyél nélkülözhető – Marketing rendszer építés

A marketing folyamatokat rendszerbe kell szervezni, hogy kiszámítható legyen az értékesítésed és nélkülözhető légy.

Felépítjük a marketing rendszered teljes struktúráját, azaz kialakítjuk, hogy mely eszközöket használjuk, azok minként kapcsolódnak egymáshoz és, amit lehet automatizálunk.

Legeredményesebb mentoráltam 

Kusnyár Nóra
a Netchilli marketing életrekeltője

Nóra 2017. márciusa óta tagja a Netchilli csapatának. Friss diplomásként került hozzánk kommunikációs és médiatudomány szakról, ennek ellenére szinte nulla életszerű marketing tudással rendelkezett, ami valós képet ad arról, hogy a felsőoktatás fényévekkel van elmaradva az aktuális marketingtől.

Azért választottam őt az akkori jelentkezők közül, mert láttam az elszántságát, a fejlődni-akarás vágyát és az önmaga felé támasztott maximalizmusát. Folyamatosan segítem a szakmai fejlődését és az első munkanapját követő 1 év múlva már elértük azt a szintet, hogy több területen jobb és naprakészebb lett, mint én. Csodálatos érzés, amikor a mentorált túlnövi a mentorát.

A Program ötletének háttértörténete

Logó felsorolás helyett

Megtehetném, hogy felsorolom azoknak a cégeknek a logóit, akikkel dolgoztunk az elmúlt években. Sőt betehetném a lista elejére a sokak által ismerteket, hogy azzal többnek tűnjek szemedben. De ez olcsó manipulációs eszköz, ezért inkább bemutatok számodra pár projektet, amin dolgozunk a csapattal.

Hatalmas sikerként éltük meg, hogy egy több, mint 30 országban jelenlévő kozmetikai cég, a tianDe minket választott a magyarországi újrapozicionálására és megalkothatunk egy különleges hibrid marketingrendszert az MLM és az online marketing “házasításával”.

Csak akkor válogatlak be a Programba, ha biztosan tudok segíteni

Az elmúlt 10 évben lehetőségem volt rengeteg termékkörbe belekóstolni. Egy idő után felismertem, hogy mindig sokkal eredményesebb voltam azoknál az ügyfeleinknél, akik olyan területen tevékenykednek, amely maximálisan az érdeklődési körömbe vág.

Egyébként is sokkal jobban hiszek a specializálódásban, mint a polihisztorságban, ezért leszűkítettem a saját és a Netchilli együttműködési körét az alábbi témakörökre: csak B2C és (főként) női célcsoportnak készülő termékek, témakör tekintetében gasztronómia, sport, kutyák, család témájú termékek, otthon és lakáskultúra, táplálékkiegészítők természetes alapanyagokkal, divat és szépségápolás.

Ha a terméked beleesik a fenti a témakörbe és az előzetes egyeztetések után látom azokat a lehetőségeket, amelyek kihasználásával biztosan eredményt fogsz elérni, csakis akkor válogatlak be a Csoportba. 

Maximális figyelmet kapsz

Az ember ún. csatorna kapacitásának értéke 7. Azaz ennyi dolgot képes könnyen megjegyezni, észben tartani. Ezért 7 jegyűek a telefonszámok például.

Én még jobban akarok figyelni Rád, ha együtt dolgozunk, ezért összesen 5 mentorálttal foglalkozom párhuzamosan, hogy figyelmem még koncentráltabb legyen.

Mikor érdemes jelentkezned a Marketing Mentor Programba?

Kiemelkedő vállalkozást akarsz építeni

Az előző bekezdésben szereplő témakörbe illeszkedő terméked van

Legalább 3-5 éve vállalkozol

Folyamatosan képzed magad a marketing területén és a tudás éhséged csillapíthatatlan 

Van egy olyan cégvezetői álmod, amelyet mindenképpen el akarsz érni

Használod a marketing eszköztárat, csak elégedetlen vagy az eredményekkel. (van tehát weboldalad/webáruházad, közösségi oldalad, használsz adatbáziskezelő és email küldő szoftvert, hirdetsz rendszeresen valamilyen online vagy offline csatornán)

A célcsoportod nem „bárki” és „mindenki”

Ki akarod szervezni a marketing tevékenységet vagy fel akarsz venni marketinges kollégát és magabiztos marketing tudással akarod irányítani a munkáját

:Technikai részletek

Ha eddig eljutottál az olvasásban és azt érzed, szívesen részt vennél a programban, akkor valószínű, hogy az egyik benned motoszkáló legfőbb kérdés: mennyibe kerül a Marketing Mentor Program.

A részvételi díj: 249 000 forint / 4 hét

a Program bármikor megkezdhető

hetente találkozunk 2 órára, hogy hatékony és eredményes legyen a haladásod

folyamatosan kapsz házi feladatot

a Program nem csak a találkozókra korlátozódik bármikor kérdezhetsz, ha elakadsz, segíteni fogok

mielőtt döntést hozol, megkérlek, hogy töltsd ki a lenti jelentkezési űrlapot, hogy megismerhessem cégvezetői álmod, a termékedet és a marketinghez fűződő viszonyodat

ha a küldött infók alapján úgy érzem, tudok segíteni, akkor személyesen átbeszéljük a részleteket

élhetsz a “kóstolás” lehetőségével. Csak 1 hetet kell rendezned – 50 000 forint – és az első találkozó végén a tapasztalatod, benyomásod, érzéseid alapján döntöd el, hasznos-e a számodra a Program

nagyjából 4 hónap alatt jutsz arra a szintre, hogy már uralod a céged marketingjét

Ha úgy érzed, a Marketing Mentor Programra van szükséged ahhoz, hogy előbújjon a benne szunnyadó profi marketinges és új szintre emeld vállalkozásod marketingjét, akkor kérlek, töltsd ki az alábbi űrlapot!

(Jelentkezésed nem jelent semmilyen elköteleződést, csak azt a szándékodat fejezed ki, hogy szeretnéd átbeszélni személyesen a részleteket.)