rád és a vállalkozásod fejlesztésre szabott marketing tudás birtokosává teszlek

Hiszem, hogy a tanítás-tanulás leghatékonyabb módja a mentor és tanítvány viszony, mert a mentor egyénre szabottan, a megfelelő ütemben fejlesztheti tanítványát. Egy jó mentor a közepes, ám szorgalmas és kitartó tanítványból elit „játékost” farag!

Szerintem a marketinget is így lehet a leghatékonyabban tanítani, mert a marketing nem elméleti, hanem gyakorlati szakma, ahol a tanítványnak szüksége van a saját szintjéhez és a vállalkozásához igazodó mentori visszajelzésre, korrigálásra, tanácsra, segítségre, iránymutatásra.

A Marketing Mentor Programot azért alakítottam ki, mert az elmúlt 11 évben azt tapasztaltam, hogy rengeteg 2-5 fős vállalkozás azért torpan meg a fejlődésben, mert bár a cégvezető folyamatosan képzi magát könyvekből, oktatóanyagokból, mégsem tudja a marketing tudását a fejlődéshez szükséges módon felhasználni.

A cégfejlődés következő szintjéhez személyre szabott tudásfejlesztésre van szüksége, de ezt sehol nem kapja meg, inkább csak közhely – és séma marketinget harsogó „gurukba” botlik.

A Marketing Mentor Programban rendszerezem a tudásukat és előcsalom a bennük szunnyadó profi marketingest.

Értened és uralnod kell a marketingedet!

A Marketing Mentor Program 2-5 fős vállalkozások vezetőinek szól. Ennél a méretnél már be kell vonnod belső és/vagy külső munkaerő forrásokat. Azért kell értened a marketinghez, valamint professzionális módon tervezned és megvalósítanod, mert ez a fejlődésed egyik kulcsa.

Ha nem nő a márkaismertséged, nem jönnek folyamatosan az új vásárlók, a régiek nem vásárolnak újra, akkor nem növekszik az árbevételed és nem tudsz fejlődsz tovább.

Sajnos a legtöbb kókler és hozzá nem értő marketinges az ekkora cégméretnél szolgáltat. Ha nem értesz a marketinghez, nem uralod a marketing tevékenységedet, akkor megvezetnek, hülyeségekkel traktálnak, aztán megmagyarázzák, hogy valójában Te vagy a hibás. (Tudnék sok ijesztő történetet mesélni.)

Pre-Marketing – A háttértényezők rendberakása

Ahhoz, hogy eredményes, költséghatékony, a célcsoportod számára érthető legyen a vállalkozásod marketingje, rendbe kell tenni a háttértényezőket. Ezt a Netchillinél Pre-Marketingnek hívjuk és 11 év alatt felhalmozott tudás alapján fejlesztettük ki. Tapasztaltaink szerint ennek hiánya a sikertelen marketing legfőbb oka.

Mik ezek pontosan?

1. Vállalkozói motiváció és üzleti célok meghatározása

2. Piac és a piaci igények pontos ismerete: mérete, szereplők, konkurenseid

3. Célcsoportod milliméter pontos ismerete

4. Terméked/márkád pozicionálása, valamint a USP-k meghatározása

5. A saját, valamint a konkurensek üzleti modelljének ismerete

6. Biznisz és marketing matek precíz tervezése

Külön fókusz a leggyorsabban eredményt hozó területekre

A Pre-Marketing nélkülözhetetlen a hosszú távon eredményes marketing kialakításához, de ennél még fontosabb, hogy a Mentor Programba történő befektetésed a leghamarabb növekvő bevételek formájában megtérüljön.

Ezért külön fókuszálunk azokra a területekre, ahol a leggyorsabban tudunk eredményt, azaz árbevétel növekedést elérni.

Olvass tovább és ismerd meg Marketing Mentor Program működését és azt a marketing szemlélet, amit képviselek!

Átlátod a piacod és a reagálni tudsz a piaci változásokra

Egy dolog állandó: a változás. Ez határozottan igaz a piacra is. Ami ma igaz, holnapután nem biztos. Megmutatom azokat a módszereket és eszközöket, amelyekkel átlátod a piacodat, valamint folyamatosan nyomon tudod követni annak alakulását.

Kiemelkedsz a konkurenseid közül

Az unalomig ismételt marketing szabály, hogy „másnak kell lenned, mint a konkurenseid” mégis a cégek 90%-a jól el van a középszerűségben. Remélem Te nem akarsz középszerű céget építeni! Megmutatom, hogyan tudsz kiemelkedni a konkurenseid közül, hogyan tudod úgy pozicionálni a márkádat, hogy ott legyél az emberek fejében vásárlási vagy ajánlási szándéknál.

Rövid, közép és hosszútávú marketing stratégiád lesz

A marketing stratégia szinte ismeretlen fogalom a 2-5 fős vállalkozásoknál. Ennek hiányában azonban csak marketing puffogtatásokat végzel és, ami ennél is rosszabb, nem tudod igazán merre tartasz. Segítek elkészíteni a marketing stratégiádat, hogy lépésről-lépésre fejlődjön a céged és mindig abba az irányba tartson, amerre szeretnéd.

Megtanulsz figyelem – és vásárló vonzó reklámkampányokat tervezni

Unalmas reklámot könnyű csinálni. Nézd csak meg az internetet vagy a televíziót. 10-ből 9 reklám közhelyes, semmit mondó, 5 másodperc múlva már nem emlékszel rá. A figyelmet és érdeklődést kiváltó reklám készítése nem pénz, hanem piacismeret, célcsoport ismeret, reklámtudomány ismeret és kreativitás kérdése. Előbbi 3 birtokában a 4. már szinte gyerekjáték, majd meglátod.

Érteni fogod a számok nyelvén mikor eredményes és mikor eredménytelen a kampányod

Mentoráltjaim egyik legnagyobb küzdelme az szokott lenni, hogy „jó vagy nem jó a kampány?” Segítek átlátni az összefüggéseket, mert lehet, hogy a hirdetések analitikája alapján a kampányod eredménytelennek tűnik, de a bevételi adatok azt mutatják, csak így tovább.

Megtanulod értelmezni a marketing eszközök analitikai adatait

Google Analytics, Facebook és Facebook hirdetések, Google Ads, Hotjar, hírlevél küldő és adatbázis szoftver. Mind-mind aranyat érő számokkal és értékekkel. Elengedhetetlen, hogy könnyedén átlásd és értsd az összefüggéseket. Ezért folyamatosan gyakoroljuk, hogy kinyerd belőlük a döntéseidhez szükséges információkat.

Marketing “költség” helyett marketing “befektetésben” fogsz gondolkozni

Mennyit költsünk a marketingre?” Hangzik gyakran a kérdés. Ebben benne van a sikertelenségtől való rettegés, ami nem jó. Gondold el, ha rászánsz 10 marketing egységet és hoz 100 egység bevételt, akkor az egy nagyszerű befektetés! Úgy építjük fel a marketing stratégiádat és a reklámkampányodat, valamint úgy határozzuk legfontosabb KPI és ROI értékeket (kiemelet teljesítménymutatók és megtérülés), hogy a marketingre szánt összegre befektetésként és ne költségként tekints.

A számodra megfelelő marketingessel fogsz tudni együtt dolgozni

Munkámat akkor végzem jól és küldetésem akkor ér véget, ha már nincs rám szükséged. Magabiztos tudással, egyedül haladsz az úton, sikeresebbnél-sikeresebb marketing kampányokat tervezel és valósítasz meg, a bevételeid folyamatosan nőnek, a vevőid örömmel vásárolnak újra nálad és szívesen ajánlják tovább a márkádat, termékeidet. Eljön az a pont, amikor át kell adnod a marketing teendőket. Mivel már profi vagy, pontosan tudni fogod, ki üti meg azt a szakmai szintet, amelyet elvársz és amelyre szükséged van.

Akikkel együtt dolgoztam az elmúlt 11 évben

(a teljesség igénye nélkül)

Az alábbi Marketing Mentor Programok közül választhatsz

MMP – Lucifer felügyelet

heti rendszerességű 1,5-2 órás megbeszélések

fejlődésed folyamatos dokumentálása

területi kizárólagosság

napi szinten szemmel tartom az összes marketing és üzletfejlesztési tevékenységedet és jó szándékú Luciferként, segítő javaslatok kíséretében belekötök mindenbe, amibe csak tudok.

20% kedvezmény minden Netchilli tervezési és grafikai megrendelésre

ára: 299 000 forint/4 hét

MMP – Intenzív 

heti rendszerességű 1,5-2 órás megbeszélések

fejlődésed folyamatos dokumentálása 

területi kizárólagosság

20% kedvezmény minden Netchilli tervezési és grafikai megrendelésre

ára: 189 000 forint/4 hét

MMP – Saját ritmusodban

a Te ritmusodhoz igazított alkalmi találkozók, időtartama 1,5-2 óra

fejlődésed folyamatos dokumentálása

ára: 85 000 forint/alkalom

Marketing Mentor Program – Fejlődési és eredmény garancia

Csak akkor vállalom el a mentorálásodat, ha biztosan segíteni tudok

Minden Marketing Mentor Program egy előzetes felméréssel kezdődik, ahol feltárom a vállalkozásoddal kapcsolatos összes – nem csak a marketinget érintő – hiányosságot, aminek a fejlesztése biztosan eredményt hoz a számodra

Csak olyan területen vállalok mentorálást, amelyek az érdeklődési körömbe vágnak, valamint van a piaccal vagy a célcsoporttal kapcsolatban szakmai tapasztalatom. Gasztronómia, sport, kutyák, család témájú termékek, otthon és lakáskultúra, táplálékkiegészítők természetes alapanyagokkal, divat és szépségápolás, oktatás

11 év alatt kialakított és folyamatosan fejlesztett módszertannal dolgozunk, emellett külön személyre szabott figyelmet fordítok azokra a területekre a vállalkozásodban, aminek a fejlesztése leggyorsabban árbevétel növekedést eredményez

Naprakész, az aktuális piaci viszonyokhoz illeszkedő elméleti és gyakorlati marketing tudást kapsz, amelyeket én és a csapatom is alkalmazunk saját, valamint ügyfeleink marketing és üzletfejlesztésében

Amíg a Marketing Mentor Programban részt veszel, addig a területeden kizárólagosságot élvezel (visszautasítom a konkurenseidet, ha megkeresnének) *

A Marketing Mentor Programban résztvevők számát limitálom, hogy maximális odafigyelést adhassak Neked

A Netchillin belül Nóra egyes területek specialistája – pl. hirdetések kezelése, WordPress/Shoprenter oldal szerkesztés, Salesautopilot/Mailchimp szoftverek kezelése – ezért, ha a fejlődésedhez szükséges, bevonom őt is a fejlesztésedbe

Folyamatosan dokumentáljuk a közös munkát, így pontosan nyomon követheted a fejlődésedet

* csak “MMP – Lucifer felügyelettel” és “MMP – Intenzív” programok választása esetén

Legeredményesebb mentoráltam

Nóra 2017. márciusa óta tagja a Netchilli csapatának. Friss diplomásként került hozzánk kommunikációs és médiatudomány szakról, ennek ellenére szinte nulla életszerű marketing tudással rendelkezett, ami valós képet ad arról, hogy a felsőoktatás fényévekkel van elmaradva az aktuális marketingtől.

Azért választottam őt az akkori jelentkezők közül, mert láttam az elszántságát, a fejlődni-akarás vágyát és az önmaga felé támasztott maximalizmusát. Folyamatosan segítem a szakmai fejlődését és az első munkanapját követő 1 év múlva már elértük azt a szintet, hogy több területen jobb lett, mint én. (Ez azóta csak tovább fokozódott.) Csodálatos érzés, amikor a mentorált túlnövi a mentorát.

A Program ötletének háttértörténete

Marketing Mentor Program jelentkezés

Kérlek, töltsd ki az alábbi űrlapot! Jelentkezésed után megtartjuk az előminősítő beszélgetést, amelyen feltárom a hiányosságokat és a lehetőségeket. Ha mindketten úgy érezzük, hogy a Marketing Mentor Program nagy fejlődési lehetőség a számodra, akkor belevágunk! 😉

Rád és a vállalkozásod fejlesztésre szabott marketing tudás birtokosává teszlek

Hiszem, hogy a tanítás-tanulás leghatékonyabb módja a mentor és tanítvány viszony, mert a mentor egyénre szabottan, a megfelelő ütemben fejlesztheti tanítványát. Egy jó mentor a közepes, ám szorgalmas és kitartó tanítványból elit „játékost” farag!

Szerintem a marketinget is így lehet a leghatékonyabban tanítani, mert a marketing nem elméleti, hanem gyakorlati szakma, ahol a tanítványnak szüksége van a saját szintjéhez és a vállalkozásához igazodó mentori visszajelzésre, korrigálásra, tanácsra, segítségre, iránymutatásra.

A Marketing Mentor Programot azért alakítottam ki, mert az elmúlt 11 évben azt tapasztaltam, hogy rengeteg 2-5 fős vállalkozás azért torpan meg a fejlődésben, mert bár a cégvezető folyamatosan képzi magát könyvekből, oktatóanyagokból, mégsem tudja a marketing tudását a fejlődéshez szükséges módon felhasználni.

A cégfejlődés következő szintjéhez személyre szabott tudásfejlesztésre van szüksége, de ezt sehol nem kapja meg, inkább csak közhely – és séma marketinget harsogó „gurukba” botlik.

A Marketing Mentor Programban rendszerezem a tudásukat és előcsalom a bennük szunnyadó profi marketingest.

Értened és uralnod kell a marketingedet!

A Marketing Mentor Program 2-5 fős vállalkozások vezetőinek szól. Ennél a méretnél már be kell vonnod belső és/vagy külső munkaerő forrásokat. Azért kell értened a marketinghez, valamint professzionális módon tervezned és megvalósítanod, mert ez a fejlődésed egyik kulcsa.

Ha nem nő a márkaismertséged, nem jönnek folyamatosan az új vásárlók, a régiek nem vásárolnak újra, akkor nem növekszik az árbevételed és nem tudsz fejlődsz tovább.

Sajnos a legtöbb kókler és hozzá nem értő marketinges az ekkora cégméretnél szolgáltat. Ha nem értesz a marketinghez, nem uralod a marketing tevékenységedet, akkor megvezetnek, hülyeségekkel traktálnak, aztán megmagyarázzák, hogy valójában Te vagy a hibás. (Tudnék sok ijesztő történetet mesélni.)

Pre-Marketing – A háttértényezők rendberakása

Ahhoz, hogy eredményes, költséghatékony, a célcsoportod számára érthető legyen a vállalkozásod marketingje, rendbe kell tenni a háttértényezőket. Ezt a Netchillinél Pre-Marketingnek hívjuk és 11 év alatt felhalmozott tudás alapján fejlesztettük ki. Tapasztaltaink szerint ennek hiánya a sikertelen marketing legfőbb oka.

Mik ezek pontosan?

1. Vállalkozói motiváció és üzleti célok meghatározása

2. Piac és a piaci igények pontos ismerete: mérete, szereplők, konkurenseid

3. Célcsoportod milliméter pontos ismerete

4. Terméked/márkád pozicionálása, valamint a USP-k meghatározása

5. A saját, valamint a konkurensek üzleti modelljének ismerete

6. Biznisz és marketing matek precíz tervezése

Külön fókusz a leggyorsabban eredményt hozó területekre

A Pre-Marketing nélkülözhetetlen a hosszú távon eredményes marketing kialakításához, de ennél még fontosabb, hogy a Mentor Programba történő befektetésed a leghamarabb növekvő bevételek formájában megtérüljön.

Ezért külön fókuszálunk azokra a területekre, ahol a leggyorsabban tudunk eredményt, azaz árbevétel növekedést elérni.

Olvass tovább és ismerd meg Marketing Mentor Program működését és azt a marketing szemlélet, amit képviselek!

Átlátod a piacod és a reagálni tudsz a piaci változásokra

Egy dolog állandó: a változás. Ez határozottan igaz a piacra is. Ami ma igaz, holnapután nem biztos. Megmutatom azokat a módszereket és eszközöket, amelyekkel átlátod a piacodat, valamint folyamatosan nyomon tudod követni annak alakulását.

Kiemelkedsz a konkurenseid közül

Az unalomig ismételt marketing szabály, hogy „másnak kell lenned, mint a konkurenseid” mégis a cégek 90%-a jól el van a középszerűségben. Remélem Te nem akarsz középszerű céget építeni! Megmutatom, hogyan tudsz kiemelkedni a konkurenseid közül, hogyan tudod úgy pozicionálni a márkádat, hogy ott legyél az emberek fejében vásárlási vagy ajánlási szándéknál.

Rövid, közép és hosszútávú marketing stratégiád lesz

A marketing stratégia szinte ismeretlen fogalom a 2-5 fős vállalkozásoknál. Ennek hiányában azonban csak marketing puffogtatásokat végzel és, ami ennél is rosszabb, nem tudod igazán merre tartasz. Segítek elkészíteni a marketing stratégiádat, hogy lépésről-lépésre fejlődjön a céged és mindig abba az irányba tartson, amerre szeretnéd.

Megtanulsz figyelem – és vásárló vonzó reklámkampányokat tervezni

Unalmas reklámot könnyű csinálni. Nézd csak meg az internetet vagy a televíziót. 10-ből 9 reklám közhelyes, semmit mondó, 5 másodperc múlva már nem emlékszel rá. A figyelmet és érdeklődést kiváltó reklám készítése nem pénz, hanem piacismeret, célcsoport ismeret, reklámtudomány ismeret és kreativitás kérdése. Előbbi 3 birtokában a 4. már szinte gyerekjáték, majd meglátod.

Érteni fogod a számok nyelvén mikor eredményes és mikor eredménytelen a kampányod

Mentoráltjaim egyik legnagyobb küzdelme az szokott lenni, hogy „jó vagy nem jó a kampány?” Segítek átlátni az összefüggéseket, mert lehet, hogy a hirdetések analitikája alapján a kampányod eredménytelennek tűnik, de a bevételi adatok azt mutatják, csak így tovább.

Megtanulod értelmezni a marketing eszközök analitikai adatait

Google Analytics, Facebook és Facebook hirdetések, Google Ads, Hotjar, hírlevél küldő és adatbázis szoftver. Mind-mind aranyat érő számokkal és értékekkel. Elengedhetetlen, hogy könnyedén átlásd és értsd az összefüggéseket. Ezért folyamatosan gyakoroljuk, hogy kinyerd belőlük a döntéseidhez szükséges információkat.

Marketing “költség” helyett marketing “befektetésben” fogsz gondolkozni

Mennyit költsünk a marketingre?” Hangzik gyakran a kérdés. Ebben benne van a sikertelenségtől való rettegés, ami nem jó. Gondold el, ha rászánsz 10 marketing egységet és hoz 100 egység bevételt, akkor az egy nagyszerű befektetés! Úgy építjük fel a marketing stratégiádat és a reklámkampányodat, valamint úgy határozzuk legfontosabb KPI és ROI értékeket (kiemelet teljesítménymutatók és megtérülés), hogy a marketingre szánt összegre befektetésként és ne költségként tekints.

A számodra megfelelő marketingessel fogsz tudni együtt dolgozni

Munkámat akkor végzem jól és küldetésem akkor ér véget, ha már nincs rám szükséged. Magabiztos tudással, egyedül haladsz az úton, sikeresebbnél-sikeresebb marketing kampányokat tervezel és valósítasz meg, a bevételeid folyamatosan nőnek, a vevőid örömmel vásárolnak újra nálad és szívesen ajánlják tovább a márkádat, termékeidet. Eljön az a pont, amikor át kell adnod a marketing teendőket. Mivel már profi vagy, pontosan tudni fogod, ki üti meg azt a szakmai szintet, amelyet elvársz és amelyre szükséged van.

Akikkel együtt dolgoztam az elmúlt 11 évben

(a teljesség igénye nélkül)

Az alábbi Marketing Mentor Programok közül választhatsz

MMP – Lucifer felügyelet

heti rendszerességű 1,5-2 órás megbeszélések

fejlődésed folyamatos dokumentálása

területi kizárólagosság

napi szinten szemmel tartom az összes marketing és üzletfejlesztési tevékenységedet és jó szándékú Luciferként, segítő javaslatok kíséretében belekötök mindenbe, amibe csak tudok.

20% kedvezmény minden Netchilli tervezési és grafikai megrendelésre

ára: 299 000 forint/4 hét

MMP – Intenzív 

heti rendszerességű 1,5-2 órás megbeszélések

fejlődésed folyamatos dokumentálása 

területi kizárólagosság

10% kedvezmény minden Netchilli tervezési és grafikai megrendelésre

ára: 189 000 forint/4 hét

MMP – Saját ritmusodban

a Te ritmusodhoz igazított alkalmi találkozók, időtartama 1,5-2 óra

fejlődésed folyamatos dokumentálása

ára: 85 000 forint/alkalom

Marketing Mentor Program – Fejlődési és eredmény garancia

Csak akkor vállalom el a mentorálásodat, ha biztosan segíteni tudok

Minden Marketing Mentor Program egy előzetes felméréssel kezdődik, ahol feltárom a vállalkozásoddal kapcsolatos összes – nem csak a marketinget érintő – hiányosságot, aminek a fejlesztése biztosan eredményt hoz a számodra

Csak olyan területen vállalok mentorálást, amelyek az érdeklődési körömbe vágnak, valamint van a piaccal vagy a célcsoporttal kapcsolatban szakmai tapasztalatom. Gasztronómia, sport, kutyák, család témájú termékek, otthon és lakáskultúra, táplálékkiegészítők természetes alapanyagokkal, divat és szépségápolás, oktatás

10 év alatt kialakított és folyamatosan fejlesztett módszertannal dolgozunk, emellett külön személyre szabott figyelmet fordítok azokra a területekre a vállalkozásodban, aminek a fejlesztése leggyorsabban árbevétel növekedést eredményez

Naprakész, az aktuális piaci viszonyokhoz illeszkedő elméleti és gyakorlati marketing tudást kapsz, amelyeket én és a csapatom is alkalmazunk saját, valamint ügyfeleink marketing és üzletfejlesztésében

Amíg a Marketing Mentor Programban részt veszel, addig a területeden kizárólagosságot élvezel (visszautasítom a konkurenseidet, ha megkeresnének) *

A Marketing Mentor Programban résztvevők számát limitálom, hogy maximális odafigyelést adhassak Neked

A Netchillin belül Nóra egyes területek specialistája – pl. hirdetések kezelése, WordPress/Shoprenter oldal szerkesztés, Salesautopilot/Mailchimp szoftverek kezelése – ezért, ha a fejlődésedhez szükséges, bevonom őt is a fejlesztésedbe

Folyamatosan dokumentáljuk a közös munkát, így pontosan nyomon követheted a fejlődésedet

* csak “MMP – Lucifer felügyelet” és “MMP – Intenzív” programok választása esetén

Legeredményesebb mentoráltam 

Kusnyár Nóra
a Netchilli marketing életrekeltője

Nóra 2017. márciusa óta tagja a Netchilli csapatának. Friss diplomásként került hozzánk kommunikációs és médiatudomány szakról, ennek ellenére szinte nulla életszerű marketing tudással rendelkezett, ami valós képet ad arról, hogy a felsőoktatás fényévekkel van elmaradva az aktuális marketingtől.

Azért választottam őt az akkori jelentkezők közül, mert láttam az elszántságát, a fejlődni-akarás vágyát és az önmaga felé támasztott maximalizmusát. Folyamatosan segítem a szakmai fejlődését és az első munkanapját követő 1 év múlva már elértük azt a szintet, hogy több területen jobb és naprakészebb lett, mint én. Csodálatos érzés, amikor a mentorált túlnövi a mentorát.

A Program ötletének háttértörténete