előcsalom a benned szunnyadó profi marketingest!

Hiszem, hogy a tanítás-tanulás leghatékonyabb módja a mentor és tanítvány viszony, mert a mentor egyénre szabottan, a megfelelő ütemben fejlesztheti tanítványát. Egy jó mentor a közepes, ám szorgalmas és kitartó tanítványból elit „játékost” farag!

Szerintem a marketinget is így lehet a leghatékonyabban tanítani, mert a marketing nem elméleti, hanem gyakorlati szakma, ahol a tanítványnak szüksége van a saját szintjéhez és a vállalkozásához igazodó mentori visszajelzésre, korrigálásra, tanácsra, segítségre, iránymutatásra.

A Marketing Mentor Programot azért alakítottam ki, mert az elmúlt több, mint 10 évben azt tapasztaltam, hogy bár rengeteg cégvezető képzi magát könyvekből, online oktatóanyagokból, konferenciákból mégsem tudják eredményesen felhasználni a felhalmozott marketing tudásukat.

A Marketing Mentor Programban rendszerezem a tudásukat és előcsalom a bennük szunnyadó profi marketingest.

Benned is ott szunnyad, elő fogom csalni, ha akarod 

Sok könyvön átrágtad magad, jársz rendszeresen konferenciákra, előadásokra, vásároltál online oktatóanyagot?

Akkor beletettél rengeteg időt és energiát abba, hogy alkalmazd a tanultakat. Biztosan volt sikered, de érzed, sokkal több van benned, illetve tudod, hogy a vállalkozásod bevételeit bőségesen tudnád növelni, ha a marketing tevékenységed eredményesebb lenne.

Valószínűsítem, hogy küzdesz a „hova sűrítsem be a marketing tevékenységet a sok egyéb cégvezetői teendőm mellé?” örök kérdés megválaszolásával is. És talán picit az önbizalmad is alacsonyabb annál, mint kéne, mert az eredmények nem úgy jönnek, ahogyan szeretnéd. Ezen fogok változtatni, bemutatom hogyan.

Pre-Marketing – A háttértényezők rendberakása

Ahhoz, hogy eredményes, költséghatékony, a célcsoportod számára érthető legyen a vállalkozásod marketingje, rendbe kell tenni a háttértényezőket. Ezt a Netchillinél Pre-Marketingnek hívjuk és 10 év alatt felhalmozott tudás alapján fejlesztettük ki. Tapasztaltaink szerint ennek hiánya a sikertelen marketing legfőbb oka.

Mik ezek pontosan?

1. Vállalkozói motiváció és üzleti célok meghatározása

2. Piac és a piaci igények pontos ismerete: mérete, szereplők, konkurenseid

3. Célcsoportod milliméter pontos ismerete

4. Terméked/márkád pozicionálása, valamint a USP-k meghatározása

5. A saját, valamint a konkurensek üzleti modelljének ismerete

6. Biznisz és marketing matek precíz tervezése

Külön fókusz a leggyorsabban eredményt hozó területekre

A Pre-Marketing nélkülözhetetlen a hosszú távon eredményes marketing kialakításához, de ennél még fontosabb, hogy a Mentor Programba történő befektetésed a leghamarabb növekvő bevételek formájában megtérüljön.

Ezért külön fókuszálunk azokra a területekre, ahol a leggyorsabban tudunk eredményt, azaz árbevétel növekedést elérni.

Olvass tovább és ismerd meg Marketing Mentor Program működését és azt a marketing szemlélet, amit képviselek!

Mondd el, miben hiszel, mi a szenvedélyed és mit adsz valójában – A találás

Ne terméket árulj! Tedd bele önmagad, a szíved, a lelked, az értékrendszered és azt fogalmazd meg, mit adsz valójában a vásárlóidnak. (Az emberek nem terméket vásárolnak, hanem megoldást, boldogságot, presztízst, élményt, stílust.) Így lesznek hűséges és elkötelezett vásárlóid.

Megtervezzük és megvalósítjuk a kommunikációs stílust, amivel úgy tudod átadni az üzentedet, hogy imádja célcsoportod.

Üzenj ott, ahol nyitottak rá – A promóció

Hiába a jó kommunikációs stílus és forma, ha rossz helyen harsogod. Gyakori is nagyon költséges hiba a marketingben, hogy olyan helyen hirdetnek a vállalkozások, “ahol kell”. Pedig egyáltalán nem biztos, hogy a Te célcsoportodra is az a legjobb megoldás. 

Kiválasztjuk, hogy mely marketing csatornákon érhető el a célcsoportotok a legeredményesebben és a legköltséghatékonyabb módon. Valamennyi csatornára egyedileg kidolgozzuk a megfelelő üzenetet.

Finomhangolás: azt add, amire igazán vágynak – Termékvalidálás és reagálás

A vásárlók véleménye az egyetlen, ami a termékeddel kapcsolatban számít. Meg kell tudnod mire vágynak igazán és fel kell használnod a termék finomítására, továbbfejlesztésére.

Kialakítjuk a véleménykérő, a kiértékelő és a véleményeket a termékedbe, vállalkozásodba beépítő folyamatokat. A pozitív vélemények új vásárlókat hoznak, a negatívak pedig lehetőséget adnak, hogy a terméked, kiszolgálásod, márkád még jobb legyen. 

Használd a marketing eszköztárát – Analitikai elemzések és következtetések

A reklámod, a weboldalad, a landing page-ed, a hírleveled, a közösségi jelenléted értékes adatokat szolgáltat azok minőségéről és a ki nem használt lehetőségekről. Ezeket értékelned kell és a következtetések levonása után, alakítani rajtuk, hogy még hatékonyabbak legyenek.

Átvesszük, hogyan használd fel az analitikai és a teljesítményre vonatkozó adatokat, hogy minen marketing eszköztárat csúcsra járatva működjön.

A kapcsolatra törekedj, ne a tranzakcióra – Törzsvásárlói közösség építése

A cégek jelentős többségének elsődleges célja az egyszeri eladás. Ezt legtöbben manipulációval – pl. árakció, plusz ajándékok, félelemre bazírozó reklámok – érik el. A manipuláció sikeres, de valójában csak a tranzakcióra elég. Hűséget, elkötelezettséget a terméked iránt nem vált ki. A konkurensetek hasonló manipulációjára épp úgy reagál majd, mint a Tiédre.

Megtervezzük és felépítjük a törzsvásárlói közösség kialakítás rendszerét, valamint meghatározzuk, hogy a hírlevél, Facebook, Facebook csoport, Instagram, Youtube felületek közül melyik a vállalkozásod számára legalkalmasabb közösségkommunikációs eszköz.

Fogd a kezét, figyelj minden rezdülésére – A vásárlóid kapcsolata a termékeddel

A vásárlásra sokan úgy tekintenek, mint lezárás, azaz a győzelem pillanata, amikor végre megvette az érdeklődő a termékünket. Nem jó szemlélet!

A vásárlás pillanata a kapcsolat kezdete. Végig fognunk kell a kezét a meglátás-> érdeklődés -> megvásárlás -> kicsomagolás -> kipróbálás -> értékelés -> újra használás -> újraértékelés úton és figyelnünk minden rezdülését. A legértékesebb visszajelzéseket tőle fogjuk kapni.

Kidolgozzuk a „kézfogás” folyamatát és azt, miként építsd be a termékfejlesztésbe vagy a marketing üzenetekbe a kapott visszajelzéseket.

Legyél nélkülözhető – Marketing rendszer építés

A marketing folyamatokat rendszerbe kell szervezni, hogy kiszámítható legyen az értékesítésed és nélkülözhető légy mindenhol, ahol megoldható.

Felépítjük a marketing rendszered teljes struktúráját, azaz kialakítjuk, hogy mely eszközöket használjuk, azok minként kapcsolódnak egymáshoz és, amit lehet automatizálunk.

Az üzletfejlesztést sem hanyagoljuk el

Azért, hogy a marketing tevékenység biztosan eredményes legyen, fókuszált figyelmet fordítunk az üzletfejlesztés azon folyamataira és rendszereire, amelyekre a marketing hatással van: termékfejlesztési javaslatok (vásárlói visszajelzések alapján), értékesítési folyamatok, a vásárlói élmény érintési pontjaihoz kapcsolódó rendszerfolyamatok.

Akikkel együtt dolgoztam az elmúlt 10 évben

(a teljesség igénye nélkül)

Az alábbi Marketing Mentor Programok közül választhatsz

MMP – Lucifer felügyelet

heti rendszerességű 1,5-2 órás megbeszélések

fejlődésed folyamatos dokumentálása

területi kizárólagosság

napi szinten szemmel tartom az összes marketing és üzletfejlesztési tevékenységedet és jó szándékú Luciferként, segítő javaslatok kíséretében belekötök mindenbe, amibe csak tudok.

20% kedvezmény minden Netchilli tervezési és grafikai megrendelésre

ára: 299 000 forint/4 hét

MMP – Intenzív 

heti rendszerességű 1,5-2 órás megbeszélések

fejlődésed folyamatos dokumentálása 

területi kizárólagosság

10% kedvezmény minden Netchilli tervezési és grafikai megrendelésre

ára: 189 000 forint/4 hét

MMP – Saját ritmusodban

a Te ritmusodhoz igazított alkalmi találkozók, időtartama 1,5-2 óra

fejlődésed folyamatos dokumentálása

ára: 85 000 forint/alkalom

Marketing Mentor Program – Fejlődési és eredmény garancia

Csak akkor vállalom el a mentorálásodat, ha biztosan segíteni tudok

Minden Marketing Mentor Program egy előzetes felméréssel kezdődik, ahol feltárom a vállalkozásoddal kapcsolatos összes – nem csak a marketinget érintő – hiányosságot, aminek a fejlesztése biztosan eredményt hoz a számodra

Csak olyan területen vállalok mentorálást, amelyek az érdeklődési körömbe vágnak, valamint van a piaccal vagy a célcsoporttal kapcsolatban szakmai tapasztalatom. Gasztronómia, sport, kutyák, család témájú termékek, otthon és lakáskultúra, táplálékkiegészítők természetes alapanyagokkal, divat és szépségápolás, oktatás

10 év alatt kialakított és folyamatosan fejlesztett módszertannal dolgozunk, emellett külön személyre szabott figyelmet fordítok azokra a területekre a vállalkozásodban, aminek a fejlesztése leggyorsabban árbevétel növekedést eredményez

Naprakész, az aktuális piaci viszonyokhoz illeszkedő elméleti és gyakorlati marketing tudást kapsz, amelyeket én és a csapatom is alkalmazunk saját, valamint ügyfeleink marketing és üzletfejlesztésében

Amíg a Marketing Mentor Programban részt veszel, addig a területeden kizárólagosságot élvezel (visszautasítom a konkurenseidet, ha megkeresnének) *

A Marketing Mentor Programban résztvevők számát limitálom, hogy maximális odafigyelést adhassak Neked

A Netchillin belül Nóra egyes területek specialistája – pl. hirdetések kezelése, WordPress/Shoprenter oldal szerkesztés, Salesautopilot/Mailchimp szoftverek kezelése – ezért, ha a fejlődésedhez szükséges, bevonom őt is a fejlesztésedbe

Folyamatosan dokumentáljuk a közös munkát, így pontosan nyomon követheted a fejlődésedet

* csak “MMP – Lucifer felügyelettel” és “MMP – Intenzív” programok választása esetén

Legeredményesebb mentoráltam

Nóra 2017. márciusa óta tagja a Netchilli csapatának. Friss diplomásként került hozzánk kommunikációs és médiatudomány szakról, ennek ellenére szinte nulla életszerű marketing tudással rendelkezett, ami valós képet ad arról, hogy a felsőoktatás fényévekkel van elmaradva az aktuális marketingtől.

Azért választottam őt az akkori jelentkezők közül, mert láttam az elszántságát, a fejlődni-akarás vágyát és az önmaga felé támasztott maximalizmusát. Folyamatosan segítem a szakmai fejlődését és az első munkanapját követő 1 év múlva már elértük azt a szintet, hogy több területen jobb lett, mint én. (Ez azóta csak tovább fokozódott.) Csodálatos érzés, amikor a mentorált túlnövi a mentorát.

A Program ötletének háttértörténete

Marketing Mentor Program jelentkezés

Kérlek, töltsd ki az alábbi űrlapot! Jelentkezésed után megtartjuk az előminősítő beszélgetést, amelyen feltárom a hiányosságokat és a lehetőségeket. Ha mindketten úgy érezzük, hogy a Marketing Mentor Program nagy fejlődési lehetőség a számodra, akkor belevágunk! 😉

Előcsalom a benned szunnyadó profi marketingest

Hiszem, hogy a tanítás-tanulás leghatékonyabb módja a mentor és tanítvány viszony, mert a mentor egyénre szabottan, a megfelelő ütemben fejlesztheti tanítványát. Egy jó mentor a közepes, ám szorgalmas és kitartó tanítványból elit „játékost” farag!

Szerintem a marketinget is így lehet a leghatékonyabban tanítani, mert a marketing nem elméleti, hanem gyakorlati szakma, ahol a tanítványnak szüksége van a saját szintjéhez és a vállalkozásához igazodó mentori visszajelzésre, korrigálásra, tanácsra, segítségre, iránymutatásra.

A Marketing Mentor Programot azért alakítottam ki, mert az elmúlt több, mint 10 évben azt tapasztaltam, hogy bár rengeteg cégvezető képzi magát könyvekből, online oktatóanyagokból, konferenciákból mégsem tudják eredményesen felhasználni a felhalmozott marketing tudásukat.

A Marketing Mentor Programban rendszerezem a tudásukat és előcsalom a bennük szunnyadó profi marketingest.

Benned is ott szunnyad, elő fogom csalni, ha akarod 

Sok könyvön átrágtad magad, jársz rendszeresen konferenciákra, előadásokra, vásároltál online oktatóanyagot?

Akkor beletettél rengeteg időt és energiát abba, hogy alkalmazd a tanultakat. Biztosan volt sikered, de érzed, sokkal több van benned, illetve tudod, hogy a vállalkozásod bevételeit bőségesen tudnád növelni, ha a marketing tevékenységed eredményesebb lenne.

Valószínűsítem, hogy küzdesz a „hova sűrítsem be a marketing tevékenységet a sok egyéb cégvezetői teendőm mellé?” örök kérdés megválaszolásával is. És talán picit az önbizalmad is alacsonyabb annál, mint kéne, mert az eredmények nem úgy jönnek, ahogyan szeretnéd. Ezen fogok változtatni, bemutatom hogyan.

Pre-Marketing – A háttértényezők rendberakása

Ahhoz, hogy eredményes, költséghatékony, a célcsoportod számára érthető legyen a vállalkozásod marketingje, rendbe kell tenni a háttértényezőket. Ezt a Netchillinél Pre-Marketingnek hívjuk és 10 év alatt felhalmozott tudás alapján fejlesztettük ki. Tapasztaltaink szerint ennek hiánya a sikertelen marketing legfőbb oka.

Mik ezek pontosan?

1. Vállalkozói motiváció és üzleti célok meghatározása

2. Piac és a piaci igények pontos ismerete: mérete, szereplők, konkurenseid

3. Célcsoportod milliméter pontos ismerete

4. Terméked/márkád pozicionálása, valamint a USP-k meghatározása

5. A saját, valamint a konkurensek üzleti modelljének ismerete

6. Biznisz és marketing matek precíz tervezése

Mondd el, miben hiszel, mi a szenvedélyed és mit adsz valójában – A találás

Ne terméket árulj! Tedd bele önmagad, a szíved, a lelked, az értékrendszered és azt fogalmazd meg, mit adsz valójában a vásárlóidnak. (Az emberek nem terméket vásárolnak, hanem megoldást, boldogságot, presztízst, élményt, stílust.) Így lesznek hűséges és elkötelezett vásárlóid.

Megtervezzük és megvalósítjuk a kommunikációs stílust, amivel úgy tudod átadni az üzentedet, hogy imádja célcsoportod.

Üzenj ott, ahol nyitottak rá – A promóció

Hiába a jó kommunikációs stílus és forma, ha rossz helyen harsogod. Gyakori is nagyon költséges hiba a marketingben, hogy olyan helyen hirdetnek a vállalkozások, “ahol kell”. Pedig egyáltalán nem biztos, hogy a Te célcsoportodra is az a legjobb megoldás.

Kiválasztjuk, hogy mely marketing csatornákon érhető el a célcsoportotok a legeredményesebben és a legköltséghatékonyabb módon. Valamennyi csatornára egyedileg kidolgozzuk a megfelelő üzenetet.

Finomhangolás: azt add, amire igazán vágynak – Termékvalidálás és reagálás

A vásárlók véleménye az egyetlen, ami a termékeddel kapcsolatban számít. Meg kell tudnod mire vágynak igazán és fel kell használnod a termék finomítására, továbbfejlesztésére.

Kialakítjuk a véleménykérő, a kiértékelő és a véleményeket a termékedbe, vállalkozásodba beépítő folyamatokat. A pozitív vélemények új vásárlókat hoznak, a negatívak pedig lehetőséget adnak, hogy a terméked, kiszolgálásod, márkád még jobb legyen. 

Használd a marketing eszköztárát – Analitikai elemzések és következtetések

A reklámod, a weboldalad, a landing page-ed, a hírleveled, a közösségi jelenléted értékes adatokat szolgáltat azok minőségéről és a ki nem használt lehetőségekről. Ezeket értékelned kell és a következtetések levonása után, alakítani rajtuk, hogy még hatékonyabbak legyenek.

Átvesszük, hogyan használd fel az analitikai és a teljesítményre vonatkozó adatokat, hogy minen marketing eszköztárat csúcsra járatva működjön.

A kapcsolatra törekedj, ne a tranzakcióra – Törzsvásárlói közösség építése

A cégek jelentős többségének elsődleges célja az egyszeri eladás. Ezt legtöbben manipulációval – pl. árakció, plusz ajándékok, félelemre bazírozó reklámok – érik el. A manipuláció sikeres, de valójában csak a tranzakcióra elég. Hűséget, elkötelezettséget a terméked iránt nem vált ki. A konkurensetek hasonló manipulációjára épp úgy reagál majd, mint a Tiédre.

Megtervezzük és felépítjük a törzsvásárlói közösség kialakítás rendszerét, valamint meghatározzuk, hogy a hírlevél, Facebook, Facebook csoport, Instagram, Youtube felületek közül melyik a vállalkozásod számára legalkalmasabb közösségkommunikációs eszköz.

Fogd a kezét, figyelj minden rezdülésére – A vásárlóid kapcsolata a termékeddel

A vásárlásra sokan úgy tekintenek, mint lezárás, azaz a győzelem pillanata, amikor végre megvette az érdeklődő a termékünket. Nem jó szemlélet!

A vásárlás pillanata a kapcsolat kezdete. Végig fognunk kell a kezét a meglátás-> érdeklődés -> megvásárlás -> kicsomagolás -> kipróbálás -> értékelés -> újra használás -> újraértékelés úton és figyelnünk minden rezdülését. A legértékesebb visszajelzéseket tőle fogjuk kapni.

Kidolgozzuk a „kézfogás” folyamatát és azt, miként építsd be a termékfejlesztésbe vagy a marketing üzenetekbe a kapott visszajelzéseket.

Legyél nélkülözhető – Marketing rendszer építés

A marketing folyamatokat rendszerbe kell szervezni, hogy kiszámítható legyen az értékesítésed és nélkülözhető légy mindenhol, ahol megoldható.

Felépítjük a marketing rendszered teljes struktúráját, azaz kialakítjuk, hogy mely eszközöket használjuk, azok minként kapcsolódnak egymáshoz és, amit lehet automatizálunk.

Az üzletfejlesztést sem hanyagoljuk el

Azért, hogy a marketing tevékenység biztosan eredményes legyen, fókuszált figyelmet fordítunk az üzletfejlesztés azon folyamataira és rendszereire, amelyekre a marketing hatással van: termékfejlesztési javaslatok (vásárlói visszajelzések alapján), értékesítési folyamatok, a vásárlói élmény érintési pontjaihoz kapcsolódó rendszerfolyamatok.

Akikkel együtt dolgoztam az elmúlt 10 évben

(a teljesség igénye nélkül)

Az alábbi Marketing Mentor Programok közül választhatsz

MMP – Lucifer felügyelet

heti rendszerességű 1,5-2 órás megbeszélések

fejlődésed folyamatos dokumentálása

területi kizárólagosság

napi szinten szemmel tartom az összes marketing és üzletfejlesztési tevékenységedet és jó szándékú Luciferként, segítő javaslatok kíséretében belekötök mindenbe, amibe csak tudok.

20% kedvezmény minden Netchilli tervezési és grafikai megrendelésre

ára: 299 000 forint/4 hét

MMP – Intenzív 

heti rendszerességű 1,5-2 órás megbeszélések

fejlődésed folyamatos dokumentálása 

területi kizárólagosság

10% kedvezmény minden Netchilli tervezési és grafikai megrendelésre

ára: 189 000 forint/4 hét

MMP – Saját ritmusodban

a Te ritmusodhoz igazított alkalmi találkozók, időtartama 1,5-2 óra

fejlődésed folyamatos dokumentálása

ára: 85 000 forint/alkalom

Marketing Mentor Program – Fejlődési és eredmény garancia

Csak akkor vállalom el a mentorálásodat, ha biztosan segíteni tudok

Minden Marketing Mentor Program egy előzetes felméréssel kezdődik, ahol feltárom a vállalkozásoddal kapcsolatos összes – nem csak a marketinget érintő – hiányosságot, aminek a fejlesztése biztosan eredményt hoz a számodra

Csak olyan területen vállalok mentorálást, amelyek az érdeklődési körömbe vágnak, valamint van a piaccal vagy a célcsoporttal kapcsolatban szakmai tapasztalatom. Gasztronómia, sport, kutyák, család témájú termékek, otthon és lakáskultúra, táplálékkiegészítők természetes alapanyagokkal, divat és szépségápolás, oktatás

10 év alatt kialakított és folyamatosan fejlesztett módszertannal dolgozunk, emellett külön személyre szabott figyelmet fordítok azokra a területekre a vállalkozásodban, aminek a fejlesztése leggyorsabban árbevétel növekedést eredményez

Naprakész, az aktuális piaci viszonyokhoz illeszkedő elméleti és gyakorlati marketing tudást kapsz, amelyeket én és a csapatom is alkalmazunk saját, valamint ügyfeleink marketing és üzletfejlesztésében

Amíg a Marketing Mentor Programban részt veszel, addig a területeden kizárólagosságot élvezel (visszautasítom a konkurenseidet, ha megkeresnének) *

A Marketing Mentor Programban résztvevők számát limitálom, hogy maximális odafigyelést adhassak Neked

A Netchillin belül Nóra egyes területek specialistája – pl. hirdetések kezelése, WordPress/Shoprenter oldal szerkesztés, Salesautopilot/Mailchimp szoftverek kezelése – ezért, ha a fejlődésedhez szükséges, bevonom őt is a fejlesztésedbe

Folyamatosan dokumentáljuk a közös munkát, így pontosan nyomon követheted a fejlődésedet

* csak “MMP – Lucifer felügyelet” és “MMP – Intenzív” programok választása esetén

Legeredményesebb mentoráltam 

Kusnyár Nóra
a Netchilli marketing életrekeltője

Nóra 2017. márciusa óta tagja a Netchilli csapatának. Friss diplomásként került hozzánk kommunikációs és médiatudomány szakról, ennek ellenére szinte nulla életszerű marketing tudással rendelkezett, ami valós képet ad arról, hogy a felsőoktatás fényévekkel van elmaradva az aktuális marketingtől.

Azért választottam őt az akkori jelentkezők közül, mert láttam az elszántságát, a fejlődni-akarás vágyát és az önmaga felé támasztott maximalizmusát. Folyamatosan segítem a szakmai fejlődését és az első munkanapját követő 1 év múlva már elértük azt a szintet, hogy több területen jobb és naprakészebb lett, mint én. Csodálatos érzés, amikor a mentorált túlnövi a mentorát.

A Program ötletének háttértörténete