Lépj új szintre!

Abban a cégfejlődési szakaszban, ahol a cégvezető delegálja a marketinget, a fejlődést leggyakrabban az összehangolt marketing stratégia és marketing rendszer, az egyértelmű pozicionálás, a határozott célok, a vásárlókkal való magas fokú törődés és a bátor marketing tevékenység hiánya gátolja. 

Bármilyen hihetetlen, el lehet jutni 80-100 000 000 forintos – vagy akár több – éves árbevételig mindezek hiányában, ha a terméked átment a piaci validáció rostáján, az emberek szeretik, szívesen vásárolják. Szintet lépni viszont már nem fogsz.

Ahhoz, hogy szintet lépj és kiemelkedj a többiek közül sokkal nagyobb marketing „tűzerőre” van szükséged, mert innentől belépsz a valódi marketing háború területére.

Mi is ettől a fázistól élvezzük igazán a marketing munkát, mert sokkal nagyobb a kihívás, mint a középszerűségben.

Szia, Jóljárt Dávid vagyok a Netchilli vezetője és marketing hadvezére, valamint a kiemelkedő vállalkozás építés eszméjének hirdetője.

Röviden bemutatom, hogy milyen marketing tevékenység és személet szükséges ahhoz, hogy kiemelkedő legyen a vállalkozásod.

Pontosan határozd meg, mi a célod a következő 3, 5, 10 évre

Talán magától értetődő a számodra – ez esetben ugorj a következő pontra – de az utóbbi időben meglepődve tapasztalom, hogy elég sok, évi 50-80 000 000 millió forint árbevételű vállalkozás vezetője nem tudja, mit akar elérni az elkövetkezendő 3 vagy 10 évben.

Ha ez Rád is igaz, akkor nélkülözhetetlen, hogy egész precízen meghatározd a céljaidat, máskülönben sem Te, sem a csapatod nem fogja tudni, merre koncentráljátok az energiátokat, munkátokat, befektetésiteket, gondolataitokat, ötleteiteket.

Törődj sokkal többet a vásárlóiddal

„A marketing nem a termékek, hanem az érzetek, benyomások, vélemények csatája.” Al Ries és Jack Trout

Tehát kizárólag az számít, mit teszel a vásárlóidért, hogyan bánsz -, hogyan törődsz velük, milyen érzésekkel, élményekkel gazdagítod őket, amikor a márkáddal vagy a termékeddel kapcsolatban kerülnek. Akkor leszel kiemelkedő, ha a vásárlóid Tőled azt kapják, amit sehol máshol nem.

Folyamatosan fejleszd a terméked

Tudsz egyetlen olyan kiemelkedő vállalkozást mondani, amely piacra dobott egy terméket, sosem nyúlt hozzá többé és évtizedek óta a világ élvonalában van? Valószínűleg nem. Ha sokkal többet törődsz a vásárlóiddal, ők meg is mondják Neked, hogyan fejleszd. Non-plusz ultra szint: a gondolataikba látsz és kitalálod, mire vágynak

Pozícionáld egyértelműen a termékedet, márkádat

Nem lehetsz kiemelkedő, ha nem vagy egyértelműen elkülöníthető. Ha nincs egy szó, egy mondat, egy gondolat, egy jellemző, amivel egyértelműen bevésed magad a vásárlód és a célközönséged fejébe, akkor csak egy vagy a sok közül.
Sok cég vérzik el a pozicionálás oltárán. Jó a termékük, jönnek a vásárlók, ami egy bizonyos szintig elég is.

De a szintugráshoz már kevés, hiszen általánosságban a cég pont olyan, mint a többi. A vásárlók is így kezelik: hol nála, hol pedig a konkurensénél vásárolnak.

Lépd meg bátran azt, amit a piac többi szereplője nem mer

Rengeteg cég akar kitűnni a konkurensei közül, ám alig pár bátrak ahhoz, hogy megtegyék azt, ami ehhez kell. Bátorság-parazsak meg-meg jelennek, csak ez célcsoport számára észrevehetetlen. A kiemelkedőséghez hatalmas, sosem szűnő hatalmas lángok kellenek.

„Az embereknek sok nyomógombos telefonra van szükségük.” Az Apple, másképpen gondolta. „A nők ruhakölteményekre vágynak.” Coco Chanel másképpen gondolta. 

Marketing rendszert építs

A kiemelkedő vállalkozáshoz olyan marketing rendszerre van szükséged, amely kiszámíthatóan hozza a vásárlókat és a tervezhető bevételeket.

Ez olyan erőt ad a cégednek, ami önmagában megroppantja a konkurenseidet, ha nekik újra és újra meg kell küzdeniük ugyanazért, amit Te kisujjból kirázol. A marketing rendszer ezt adja meg Neked.

Állj bele a marketing háborúba

Egy piacon általában 3-5 cég lehet kiemelkedő. Nagyon ritkán 6-7. Ha azonban a piaci erőviszony felosztást nézzük, akkor a 2, esetleg 3 kiemelkedő cég birtokolja általában a piac 70-80%-át.

Bele kell állnod a marketing háborúba akkor, ha piacot akarsz szerezni vagy meg akarod védeni a saját piaci részesedésed. Vagy nyithatsz új piacot, de ez is marketing hadviselési döntés.

Csak az eredmény számít

Sokan halnak „marketing mártírhalált” eszméletlen mennyiségű, de eredményt nem hozó marketing munkával. Holott a marketing egyetlen feladata, hogy bevételben és nyereségben meglátszó eredményt hozzon. Te, aki delegálod a marketinget, biztos vagyok benne, hogy eredményeket vársz el. Teljes joggal. Az a belső vagy külső marketinges, aki nem tudja teljesíteni az eredményeket, nem alkalmas a feladatára.

Mi a „lehető legkevesebb energiabefektetéssel elérhető legnagyobb eredmény elérése” személeteben hiszünk, mert véleményünk szerint ez a leghatékonyabb.

Mi a cégvezetői álmod, mit akarsz elérni?

A kiemelkedő vállalkozást építő cégvezetők marketing partnereiként azért dolgozunk, hogy elérd azt!

Lehet közös álmunk is

Ha a fentebb vázolt marketing stratégiai folyamatokon végigvezetjük a vállalkozásodat, jönnek az elvárt eredmények, élvezzük az együttműködést és közösen álmodunk egy nagyot, amelyért Te és mi is szívesen dolgozunk, akkor átválthatunk Jutalékos-Partneri Együttműködésre.

Azért, hogy eredményesek legyünk…

…leszűkítettük a termékek célcsoportját és a témaköröket, ahol dolgozunk.

Csak B2C és NŐI célcsoportnak szánt termékekkel foglalkozunk. Miért? Mert sokkal eredményesebbek vagyunk, ha specializálódunk egy célcsoport igényeinek teljeskörű megismerésre és kiszolgálására. Folyamatosan figyeljük elemezzük a nők vásárlási szokásait, döntéseit, viselkedését.

Csak ezekben a témakörökben vállalunk termékeket: gasztronómia, sport, kutyák, család témájú termékek, otthon és lakáskultúra, táplálékkiegészítők természetes alapanyagokkal, egészség, divat. Miért? Mert sokkal könnyebb olyan területen marketinget csinálnunk, ahol otthonosan mozgunk, mi magunk is vásárlói lennék az adott terméknek.

Szia, Pintér Zsolt vagyok, design munkáimmal kiemelem cégedet a tömegből

A mottóm: a reklámzajtól eltompult, pár másodperc alatt kritikusan döntő figyelem felkeltése a hivatásom. Cigaretta, stressz és szeszmentes vagyok. Munkamódszerem mondhatni módfelett változatos.

Kedvelem a finom, letisztult hatásokat, de ha a megrendelő úgy szereti, csípős megoldásokkal is szolgálhatok. Addig fűszerezem a grafikát, amíg el nem érem a kívánt hatást. Mellesleg az is mellettem szól, hogy nem hagyom túlzott művészi önszorgalomból sokáig éhezni a kedves ügyfelet. Nem harapok, így bátran besorolható vagyok az ügyfélbarát kategóriába.

Szia, Kusnyár Nóra vagyok a Netchilli marketing eszköztár virtuóza

Alapelvem, hogy nincs lehetetlen, csak tehetetlen. Szerintem mindent meg lehet oldani, még azt is, amit nem. Imádom a kihívásokat és a lehetetlenek megoldását.

Nem mellesleg nagy kutyarajongó vagyok, hatalmas boldogság, hogy 2 gyönyörűséges tacskó gazdija lehetek 😉

A Szaloncukker története

Ilyen, amikor a nulláról építünk fel egy saját terméket. 

Partnereink, akiknek álmát közösen valósítjuk meg

Akarsz kiemelkedő vállalkozást építeni?

Ha igen, akkor küldd el a cégvezetői álmodat, hogy feltárhassuk számodra, hol tartasz és mire van szükséged ahhoz, hogy megvalósítsd!

1 munkanapon belül átnézzük és jelentkezünk. 

Lépj új szintre!

Abban a cégfejlődési szakaszban, ahol a cégvezető delegálja a marketinget, a fejlődést leggyakrabban az összehangolt marketing stratégia és marketing rendszer, az egyértelmű pozicionálás, a határozott célok, a vásárlókkal való magas fokú törődés és a bátor marketing tevékenység hiánya gátolja.

Bármilyen hihetetlen, el lehet jutni 80-100 000 000 forintos – vagy akár több – éves árbevételig mindezek hiányában, ha a terméked átment a piaci validáció rostáján, az emberek szeretik, szívesen vásárolják. Szintet lépni viszont már nem fogsz.

Ahhoz, hogy szintet lépj és kiemelkedj a többiek közül sokkal nagyobb marketing „tűzerőre” van szükséged, mert innentől belépsz a valódi marketing háború területére.

Mi is ettől a fázistól élvezzük igazán a marketing munkát, mert sokkal nagyobb a kihívás, mint a középszerűségben.

Szia, Jóljárt Dávid vagyok a Netchilli vezetője és marketing hadvezére, valamint a kiemelkedő vállalkozás építés eszméjének hirdetője.

Röviden bemutatom, hogy még milyen marketing tevékenység és személet szükséges ahhoz, hogy kiemelkedő legyen a vállalkozásod.

Pontosan határozd meg, mi a célod a következő 3, 5, 10 évre

Talán magától értetődő a számodra – ez esetben ugorj a következő pontra – de az utóbbi időben meglepődve tapasztalom, hogy elég sok, évi 50-80 000 000 millió forint árbevételű vállalkozás vezetője nem tudja, mit akar elérni az elkövetkezendő 3 vagy 10 évben.

Ha ez Rád is igaz, akkor nélkülözhetetlen, hogy egész precízen meghatározd a céljaidat, máskülönben sem Te, sem a csapatod nem fogja tudni, merre koncentráljátok az energiátokat, munkátokat, befektetésiteket, gondolataitokat, ötleteiteket.

Törődj sokkal többet a vásárlóiddal

„A marketing nem a termékek, hanem az érzetek, benyomások, vélemények csatája.” Al Ries és Jack Trout

Tehát kizárólag az számít, mit teszel a vásárlóidért, hogyan bánsz -, hogyan törődsz velük, milyen érzésekkel, élményekkel gazdagítod őket, amikor a márkáddal vagy a termékeddel kapcsolatban kerülnek. Akkor leszel kiemelkedő, ha a vásárlóid Tőled azt kapják, amit sehol máshol nem.

Folyamatosan fejleszd a terméked

Tudsz egyetlen olyan kiemelkedő vállalkozást mondani, amely piacra dobott egy terméket, sosem nyúlt hozzá többé és évtizedek óta a világ élvonalában van? Valószínűleg nem. Ha sokkal többet törődsz a vásárlóiddal, ők meg is mondják Neked, hogyan fejleszd. Non-plusz ultra szint: a gondolataikba látsz és kitalálod, mire vágynak

Pozícionáld egyértelműen a termékedet, márkádat

Nem lehetsz kiemelkedő, ha nem vagy egyértelműen elkülöníthető. Ha nincs egy szó, egy mondat, egy gondolat, egy jellemző, amivel egyértelműen bevésed magad a vásárlód és a célközönséged fejébe, akkor csak egy vagy a sok közül.
Sok cég vérzik el a pozicionálás oltárán. Jó a termékük, jönnek a vásárlók, ami egy bizonyos szintig elég is.

De a szintugráshoz már kevés, hiszen általánosságban a cég pont olyan, mint a többi. A vásárlók is így kezelik: hol nála, hol pedig a konkurensénél vásárolnak.

Lépd meg bátran azt, amit a piac többi szereplője nem mer

Rengeteg cég akar kitűnni a konkurensei közül, ám alig pár bátrak ahhoz, hogy megtegyék azt, ami ehhez kell. Bátorság-parazsak meg-meg jelennek, csak ez célcsoport számára észrevehetetlen. A kiemelkedőséghez hatalmas, sosem szűnő hatalmas lángok kellenek.

„Az embereknek sok nyomógombos telefonra van szükségük.” Az Apple, másképpen gondolta. „A nők ruhakölteményekre vágynak.” Coco Chanel másképpen gondolta.

Marketing rendszert építs

A kiemelkedő vállalkozáshoz olyan marketing rendszerre van szükséged, amely kiszámíthatóan hozza a vásárlókat és a tervezhető bevételeket.

Ez olyan erőt ad a cégednek, ami önmagában megroppantja a konkurenseidet, ha nekik újra és újra meg kell küzdeniük ugyanazért, amit Te kisujjból kirázol. A marketing rendszer ezt adja meg Neked.

Állj bele a marketing háborúba

Egy piacon általában 3-5 cég lehet kiemelkedő. Nagyon ritkán 6-7. Ha azonban a piaci erőviszony felosztást nézzük, akkor a 2, esetleg 3 kiemelkedő cég birtokolja általában a piac 70-80%-át.

Bele kell állnod a marketing háborúba akkor, ha piacot akarsz szerezni vagy meg akarod védeni a saját piaci részesedésed. Vagy nyithatsz új piacot, de ez is marketing hadviselési döntés.

Csak az eredmény számít

Sokan halnak „marketing mártírhalált” eszméletlen mennyiségű, de eredményt nem hozó marketing munkával. Holott a marketing egyetlen feladata, hogy bevételben és nyereségben meglátszó eredményt hozzon. Te, aki delegálod a marketinget, biztos vagyok benne, hogy eredményeket vársz el. Teljes joggal. Az a belső vagy külső marketinges, aki nem tudja teljesíteni az eredményeket, nem alkalmas a feladatára.

Mi a „lehető legkevesebb energiabefektetéssel elérhető legnagyobb eredmény elérése” személeteben hiszünk, mert véleményünk szerint ez a leghatékonyabb.

Mi a cégvezetői álmod, mit akarsz elérni?

A kiemelkedő vállalkozást építő cégvezetők marketing partnereiként azért dolgozunk, hogy elérd azt!

Lehet közös álmunk is

Ha a fentebb vázolt marketing stratégiai folyamatokon végigvezetjük a vállalkozásodat, jönnek az elvárt eredmények, élvezzük az együttműködést és közösen álmodunk egy nagyot, amelyért Te és mi is szívesen dolgozunk, akkor átválthatunk Jutalékos-Partneri Együttműködésre.

Azért, hogy eredményesek legyünk…

…leszűkítettük a termékek célcsoportját és a témaköröket, ahol dolgozunk.

Csak B2C és NŐI célcsoportnak szánt termékekkel foglalkozunk. Miért? Mert sokkal eredményesebbek vagyunk, ha specializálódunk egy célcsoport igényeinek teljeskörű megismerésre és kiszolgálására. Folyamatosan figyeljük elemezzük a nők vásárlási szokásait, döntéseit, viselkedését.

Csak ezekben a témakörökben vállalunk termékeket: gasztronómia, sport, kutyák, család témájú termékek, otthon és lakáskultúra, táplálékkiegészítők természetes alapanyagokkal, egészség, divat. Miért? Mert sokkal könnyebb olyan területen marketinget csinálnunk, ahol otthonosan mozgunk, mi magunk is vásárlói lennék az adott terméknek.

Szia, Pintér Zsolt vagyok, design munkáimmal kiemelem cégedet a tömegből

A mottóm: a reklámzajtól eltompult, pár másodperc alatt kritikusan döntő figyelem felkeltése a hivatásom. Cigaretta, stressz és szeszmentes vagyok. Munkamódszerem mondhatni módfelett változatos.

Kedvelem a finom, letisztult hatásokat, de ha a megrendelő úgy szereti, csípős megoldásokkal is szolgálhatok. Addig fűszerezem a grafikát, amíg el nem érem a kívánt hatást. Mellesleg az is mellettem szól, hogy nem hagyom túlzott művészi önszorgalomból sokáig éhezni a kedves ügyfelet. Nem harapok, így bátran besorolható vagyok az ügyfélbarát kategóriába.

Szia, Kusnyár Nóra vagyok a Netchilli marketing eszköztár virtuóza 

Alapelvem, hogy nincs lehetetlen, csak tehetetlen. Szerintem mindent meg lehet oldani, még azt is, amit nem. Imádom a kihívásokat és a lehetetlenek megoldását.

Nem mellesleg nagy kutyarajongó vagyok, hatalmas boldogság, hogy 2 gyönyörűséges tacskó gazdija lehetek. 😉

A Szaloncukker története

Ilyen, amikor a nulláról építünk fel egy saját terméket.

Partnereink, akiknek álmát közösen valósítjuk meg

Akarsz kiemelkedő vállalkozást építeni?

Ha igen, akkor küldd el a cégvezetői álmodat, hogy feltárhassuk számodra, hol tartasz és mire van szükséged ahhoz, hogy megvalósítsd!

1 munkanapon belül átnézzük és jelentkezünk.